FAQ - Jak kupować w gadzetypromo.pl
Szanowni Klienci,
Polityka sprzedaży naszej firmy oprócz dbania o wysoki stopień zadowolenia naszych klientów, odpowiedzialności za środowisko naturalne koncentruje się na priorytetach uczciwości i przejrzystości. Dlatego jedynymi odbiorcami naszych produktów i usług, do których kierujemy naszą ofertę są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą.
1. JAK SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA
1.1. W pierwszej kolejności prosimy o założenie konta na naszej stronie. Następnie prosimy uzupełnić dane kontaktowe, dane do faktury. Po tym etapie zostaną Państwo zweryfikowani, jako nasz kontrahent: wypełnione zostaną dane o przyznanych rabatach, terminie płatności i zostanie wysłana informacja potwierdzająca rejestracje użytkownika. Warunkiem utrzymania konta online i realizacji zamówienia jest wyrażenie zgody na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, a także zgoda na wysyłanie informacji handlowych pocztą e-mail.
1.2. Od tego momentu wszystkie składane zamówienia będą przyjmowane w Państwa cenach zakupu, dotyczy to zarówno zamówień na towar bez znakowania, jak i na te składane z nadrukiem.
1.3. Termin ważności złożonego zamówienia wynosi 2 dni robocze, po tym czasie automatycznie zostaje anulowane. Oczywiście o ile stan towaru pozwala można takie zamówienie ponowić, korzystając z opcji PONÓW ZAMÓWIENIE w profilu użytkownika.
2. ŚLEDZENIE PROCESU ZAMÓWIENIA
2.1. Całość procesu związanego z obsługą złożonego zamówienia jest widoczna w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA, a także potwierdzana poprzez pocztę elektroniczną, w każdej chwili mogą Państwo sprawdzić aktualny status zamówienia tj. przyjęcie zamówienia do realizacji, informacje o przygotowanej i zatwierdzonej wizualizacji znakowania, terminie realizacji zamówienia znakowanego, datę wysyłki lub potwierdzenie wysłania zamówienia.
3. CENY I OKRES ICH OBOWIĄZYWANIA
3.1. Ceny katalogowe są cenami netto, nieobejmującymi podatku od towarów i usług (VAT). Ceny zamieszczone w naszym katalogu są cenami ustalonymi na bazie ex works, co oznacza, że zasadniczo nie obejmują dostawy do Państwa.
4. OPAKOWANIA
4.1. Opakowania zbiorcze są w cenie towarów, o ile z oferty katalogowej wyraźnie nie wynika inaczej. Zatem naszym zobowiązaniem wobec Państwa jest nie obciążanie żadnymi dodatkowymi i nieuzasadnionymi kosztami.
5. DOSTAWA
5.1. Dostawy do Państwa dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Dostawa standardowo trwa jeden do dwóch dni roboczych od dnia przygotowania przesyłki.
5.2. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość wysyłki jednego zamówienia do wielu punktów odbioru. Opłata każdorazowo ustalana jest indywidualnie.
6. TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
6.1. Państwa zamówienia staramy się realizować w najkrótszych możliwych terminach. Sprzedaż artykułów reklamowych i promocyjnych ulega znacznym wahaniom w ciągu roku. Dlatego też zobowiązując się do terminowej realizacji Państwa zamówień zmuszeni jesteśmy do podania terminów prawdziwych i realnych tak, abyście Państwo nie zawiedli się na nas.
6.2. W zależności od wybieranego produktu, jego ilości i techniki zdobienia przypisywany jest dynamicznie termin realizacji. Termin podawany jest w dniach roboczych, a nie kalendarzowych.
6.5. Warunkiem zachowania takiego terminu realizacji jest brak zaległości płatniczych lub w przypadku nie posiadania kredytu kupieckiego w naszej firmie wpływ przedpłaty na nasz rachunek do dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. W przypadku pilnych realizacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, który uczyni wszystko, co jest możliwe, aby sprostać Państwa oczekiwaniom.
7. OPTYMALNE FORMATY PLIKÓW GRAFICZNYCH
7.1. Nasz serwis umożliwia użytkownikowi wgranie swojego logotypu i umieszczenie go w wybranym najlepszym miejscu na produkcie, tak by w pełni wykorzystać marketingowe przesłanie, jakie niosą z sobą artykuły promocyjne.
7.2. Optymalnymi formatami graficznymi dla naszego serwisu są następujące formaty: JPG, GIF, BMP, PNG, PDF, TIF, PSD, EPS, AI, CDR
8. MINIMALNE ILOŚĆ ZAMAWIANYCH PRODUKTÓW
8.1. Nie zmuszamy Państwa do zamawiania produktów w ilościach, których nie potrzebujecie. Naszym zobowiązaniem wobec klientów jest sprzedaż każdej najmniejszej nawet ilości produktów z naszej oferty, jaką Państwo potrzebują.
9. ZMIANY I ANULACJE ZAMÓWIEŃ
9.1. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy aby uczynić zadość Państwa prośbie i anulować na Państwa życzenie zamówienie z naszej oferty, jeżeli nie weszło jeszcze w fazę realizacyjną.
9.2. Prosimy o przemyślane zakupy, niestety nie ma możliwości dokonywania zmian w zawartości złożonego zamówienia oraz/lub łączenia go z innym, a także anulowania jego w momencie, kiedy trafi do realizacji.
10. ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU
10.1. Z niewielkimi wyjątkami (artykuły świąteczne, sezonowe, II jakości i końca serii)
Gatex Sp. z o.o. akceptuje Państwa prawo do dokonania zwrotu zakupionych towarów z naszej oferty w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu. W przypadkach, kiedy zdecydujecie się Państwo na dokonanie zwrotu zakupionego towaru prosimy o uprzedni kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel: (32) 413 16 46 lub mailowo i zgłoszenie chęci zwrotu towaru.
10.2. Prawo do zwrotu towarów do Gatex Sp.z o.o. przysługuje Państwu jedynie w odniesieniu do towarów niezdobionych, a więc bez nadruku, znakowania, haftu czy innej kastomizacji. Oczekujemy jedynie, że zwracane nam produkty odznaczać się będą nadal tzw. Pierwszą Jakością czyli dotrą do nas w niepogorszonym stanie. W przypadku zwrotu towarów koszt dostawy towarów do klienta oraz dostawy zwrotnej obciąża zawsze Zamawiającego
11. WIERNOŚĆ ZDJĘĆ PRODUKTÓW W KATALOGU Z SAMYMI PRODUKTAMI
11.1. Podchodzimy bardzo odpowiedzialnie do tworzenia naszej oferty dbając o to, aby atrakcyjności naszej oferty towarzyszyła jej bardzo dobra jakość. Pieczołowicie sprawdzamy naszych dostawców i nigdy nie kierujemy się jedynie najniższą ceną. Ze względów technologicznych nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować absolutnej 100% zgodności koloru prezentowanego w katalogu z oferowanym towarem.
11.2. Także w obrębie jednej partii towaru mogą występować nieznaczne różnice w kolorystyce. W odniesieniu do wyrobów skórzanych różnice w fakturze i kolorze są naturalną konsekwencją procesu produkcyjnego i nie są uważane za wadę towaru. Staramy się przestrzegać najwyższych standardów światowych obowiązujących w branży gdzie dopuszczalne są pewne drobne odstępstwa kolorów pomiędzy dostarczanymi partiami tego samego towaru.
12. PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
12.1. Gatex Sp. z o.o. będący właścicielem www.gadzetypromo.pl jest zobowiązany do zgodnego z prawem korzystania z prawa własności intelektualnej osób trzecich. Wymagamy także od użytkowników naszego serwisu stosowania się do odpowiednich przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie.
12.2. Przesyłając wzór graficzny dowww.gadzetypromo.pl lub korzystając z logotypów przechowywanych w zasobach serwisu, gwarantujesz i zapewniasz, że jesteś upoważniony do korzystania z wszystkich praw, w tym prawa do znaku handlowego, logotypu, sloganu, portretu, grafiki, znaku graficznego, zdjęcia i jakiejkolwiek innej treści i wzoru zawartych w pliku.
12.3. Dodatkowo gwarantujesz i zapewniasz, że przesłany wzór graficzny, ani w całości, ani też w części:
12.3.1. nie narusza żadnych praw do własności intelektualnej osób trzecich
12.3.2. nie jest przedmiotem takiego naruszenia w wyniku, którego go otrzymałeś
12.3.3. nie podlega ograniczeniom, które uniemożliwiałyby www.gadzetypromo.pl legalną reprodukcję i przetwarzanie przesłanych obrazków i tekstów
12.4. Wszystkie dane zostały zebrane z najwyższą ostrożnością. Pomimo najwyższej troski nie możemy ponosić odpowiedzialności za ewentualne błędy powstające podczas transmisji danych.
13. BIURO OBSŁUGI KLIENTA
13.1. Biuro Obsługi Klienta powstało z myślą o wspieraniu Partnerów biznesowych. Jest do Państwa dyspozycji codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt państwowych w godzinach 8.00 - 16.00
13.2. Gorąco zachęcamy do kontaktu z pracownikami Gatex Sp. z o.o., którzy z przyjemnością odpowiedzą na pytania, pomogą w rozwiązaniu problemu, czy znalezieniu produktów, które zaspokoją Państwa potrzeby.
13.3. Zapraszamy do współpracy.